logo vector

HOTLINE

Hot_line222

Információk

 
info

Keresés

Az LX-Line Kft. új, felhő alapú call center szolgáltatást vezet be az ügyfelek hatékonyabb kiszolgálása érdekében.

A korábbi, a hotline elérhetőségével kapcsolatos gyógyszertári visszajelzéseket figyelembe véve, továbbá az otthoni munkavégzéssel összefüggő helyzet kezelése érdekében folyamatosan kerestük a technikai lehetőségeket az elérhetőségünk javítására.

Örömmel tájékoztatjuk Önöket, hogy sikerült hatékony és korszerű megoldást találnunk, így társaságunk 2020. május 25.-vel egy új, modern, felhő alapú call center megoldást vezet be. A hibabejelentésre és információkérésre szolgáló új központi telefonszámunk – amely felváltja a korábbi +36 80 200 946-os hívószámot – az alábbi:

+36 1 510-0955

Ezen a számon az intelligens hívásirányítási rendszerrel az alábbi funkciókat (menüpontokat) érhetik el:

  • Az 1-es gomb használatával a hotline-os kollégákhoz kapcsol a rendszer, itt tudnak segítséget, támogatást kérni, illetve hibát bejelenteni az Elixír Pro működésével kapcsolatban. Ezt a funkciót fogják várhatóan a legtöbb alkalommal választani, ezért is helyeztük a menüben – könnyen elérhető módon – az első helyre.
    Amennyiben a hívás időpontjában nincs szabad kolléga, akkor lehetőségük lesz várakozni, illetve egy időkorlát leteltét követően üzenetet hagyni.
  • A 2-es gomb kiválasztásával – a szervizekkel történt integrációnak köszönhetően – a gyógyszertári hardver eszközökkel kapcsolatos hibák bejelentésére lesz lehetőségük. Amennyiben a hívószám alapján a rendszer a hívó felet azonosítani tudja, úgy a területileg illetékes szervizhez továbbítódik automatikusan a hívás. Ellenkező esetben Önök tudják egy almenüből a megfelelő szervizt kiválasztani.
    Természetesen arra továbbra is lehetőség van, hogy a már jól ismert számokon közvetlenül hívják a szervizeket.
  • A 3-as gomb használatával a cikktörzs karbantartással kapcsolatos kéréseik, észrevételeik bejelentésére lesz lehetőség.
  • A 4-es gomb kiválasztásával a számlázással, szerződésekkel kapcsolatos kérdéseiket tehetik fel kollégáinknak.
  • Az 5-ös gomb használatával eszközbeszerzéssel, árajánlat kéréssel összefüggő ügyekben érhetik el munkatársainkat.

Bízunk benne, hogy az új call center rendszerünk segítségével hatékonyabbá válik a kommunikáció és az ügyintézés az LX-Line és Önök között és megelégedéssel használják majd ezt a kor színvonalának megfelelő ügyféltámogató megoldásunkat!